Warianty tytułu
Integrated E-Commerce Strategy
Języki publikacji
Abstrakty
W opracowaniu poruszono wybrane problemy organizacji wirtualnej, skupiając uwagę na wirtualizacji zjawisk gospodarczych ze szczególnym uwzględnieniem roli "dóbr cyfrowych" i ich roli w kreowaniu wartości i oddziaływaniu na zarządzanie firmami. Omówiono również wybrane elementy skutecznej budowy organizacji wirtualnej. Kluczowym problemem poruszanym w pracy jest próba formułowania strategii budowy organizacji handlu elektronicznego e-commerce.
This paper explores two important issues, electronic commerce strategy formulation and virtual business. Creating a dynamic and synergistic organizational from in a very complex undertaking. We have discussed the fundamentals of virtual organizations and their managerial success factors. The four positional characteristics and three bonding factors creating dimension of an e-commerce strategy. Determination of the interrelationships among these factors is key to the creation of a strong adaptable e-commerce strategy. (original abstract)
Rocznik
Strony
21--34
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Barnes S.: E-Commerce and V-Business, B-H, Oxford,2001.
- Kisielnicki J.: Virtual organization, Uniwersytet Warszawski, 2001.
- Plant R.: E-Commerce strategy, Prentice Hall, London, 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011039