PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | Systemy wspomagania organizacji SWO'2001 | 102--110
Tytuł artykułu

E-marketing - wykorzystanie technologii internetowej w działaniach marketingowych

Warianty tytułu
E-marketing - the Use of the Internet Technology in Marketing Activities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
E-marketing jest ogólnym określeniem szeregu działań marketingowych, obejmujących reklamę, komunikacje z klientem, budowanie świadomości marki, zaufania i lojalności klientów oraz zdobywanie nowych klientów, prowadzonych za pośrednictwem Internetu. E-marketing oddziaływuje na tradycyjny marketing w dwojaki sposób. Po pierwsze, zwiększa efektywność funkcji tradycyjnego marketingu. Po drugie, technologie e-marketingu wywołują zmiany w strategiach marketingowych.
EN
E-marketing is a general term for a wide array of activities - advertising customer communications, branding and relationship-building efforts, loyalty and retention programs, an more - all conducted over the Internet. E-marketing affects traditional marketing in two ways. First, it increase efficiency in traditional marketing functions. Second, the technology of e-marketing transforms many marketing strategies. The transformation results in new business models that add customer value and increase company profitability. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Bielecki W.T.: Informatyzacja zarządzania. PWE, Warszawa 2000.
  • Chmielarz W.: Handel elektroniczny nie tylko w gospodarce wirtualnej. Wydawnictwa Naukowe Wydziału Zarządzania UW, Warszawa 2001.
  • Dyba A.: Jak skutecznie zaplanować kampanię reklamową w Internecie? http://idm.supermedia.pl/artykuljakzaplanowac.htm.
  • Golachowski K.: E-marketing 2001. PC Kurier nr 21,2000.
  • http://idm.supermedia.pl/luneta_dlaczego.php.
  • http://www.cr-media.com.pl/internet/formy_reklamy.html.
  • http://www.icenter.pl/design/emarket.htm.
  • Lowery S.: The Secrets to Building a Successful Web Site. http://www.brokertech.net/successful.htm.
  • Majewski M.: Internet - nowe podejście do marketingu. http://idm.supermedia.pl/artykuljnternet.htm.
  • Straus J., Frost R.: E-Marketing. Prentice Hall, 2000.
  • Shaik R.: 10 Best Places to Promote Your Site. http://www.brokertech.net/site_promotion.htm.
  • Szumacher J.: Reklama - dlaczego internetowa? http://www.ebiuro.essia.com.pl/ezine/002reklama.htm.
  • Tuśnio P.: Internet - i masowy i bezpośredni. Impact nr 5, 1999.
  • Wajszczyk P.: Internet - nowy kanał marketingowy. Marketing i Rynek, nr 11, 1995.
  • Wygnański T.: Medium przyszłości. PC Kurier nr 1, 2000.
  • Zindywidualizowany marketing w Internecie - czy to działa na klienta? Marketing i Rynek nr 8-9, 2000.
  • Żeliński J.: Od zwykłej reklamy do wielkiego e-biznesu. Computerworld nr 43, 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011050

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.