PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 925 Skuteczność marketingu w przedsiębiorstwach polskich | 9--14
Tytuł artykułu

System działań rynkowych - aspekt kreatywności

Autorzy
Warianty tytułu
The System of Market Effects - Creative Aspect
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest zwrócenie uwagi na rolę strategii i taktyki działań rynkowych przedsiębiorstwa w uzyskaniu sukcesu rynkowego. Szczególną uwagę zwrócono na pojęcie kreatywności, które w tym przypadku oznacza niekonwencjonalną kombinację wiedzy i doświadczenia.
EN
The article took note of role of strategy and tactics of market activities. Presented concept of creativity, which means (in this case) non-convencional combination of knowledge and experience. (M.P.)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Keegan W.J., Schlegelmilch B.B.: Global Marketing Management. A European Perspective Financial Times. Prentice Hall 2001.
  • Michalik M., Mruk H.: Czynniki sukcesu rynkowego przedsiębiorstw. W: Obszary współpracy polskich przedsiębiorstw. Szczecin: Uniwersytet Szczeciński 2001.
  • Preiss K., Goldman S.L., Nagel R.N.: Cooperate to Compete. Building Agile Business Relationships. Van Nostrand Reinhold 1996, ITP.
  • Reichmann W., Siwiński O.: Za pięć dwunasta. Techniki efektywnego zarządzania czasem organizacji pracy indywidualnej i zespołowej. Tematy. Kraków 1997.
  • Wolm D.: Kreatywny marketing: zorientowana na przyszłość perspektywa. Stuttgart 1998.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011226

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.