PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 925 Skuteczność marketingu w przedsiębiorstwach polskich | 53--64
Tytuł artykułu

Handel detaliczny jako podmiot dystrybucji

Autorzy
Warianty tytułu
The Retail Trade as a Subject of Distribution
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono dystrybucyjną funkcję handlu. Skoncentrowano się na następujących zagadnieniach: kanały dystrybucji oraz strategie rozwoju międzynarodowych sieci sklepów wielkopowierzchniowych.
EN
The article presented distributive function of trade. Concentrated on following issues: distribution channels and strategies of development of international hypermarket chains. (M.P.)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Dietl J.: Handel we współczesnej gospodarce. Warszawa: PWE 1991.
  • Domański T.: Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. Warszawa-Łódź: Wydawnictwo Naukowe PWN 2001.
  • Kłosiewicz-Górecka U.: Współdziałanie podmiotów w kanałach dystrybucji. "Handel Wewnętrzny" 2001 nr 1.
  • Kłosiewicz-Górecka U.: Współdziałanie podmiotów w kanałach dystrybucji. "Handel Wewnętrzny" 2001 nr 2.
  • Koncentracja w handlu a współpraca producentów i dystrybutorów. Pod red. M. Strużyckiego. Warszawa: IRWiK 2000.
  • Maleszyk E.: Sieci handlowe jako przejaw koncentracji w handlu wewnętrznym. "Handel Wewnętrzny" 2000 nr 1, s. 20.
  • Maleszyk E.: Wpływ rozwoju sieci zagranicznych na handel w Polsce. "Handel Wewnętrzny" 2001 nr 1.
  • Pilarczyk B., Wanat T.: Strategie rozwoju wielkopowierzchniowych jednostek handlowych. "Handel Wewnętrzny" 2000 nr 3.
  • Szulce H.: Struktury i strategie w handlu. Warszawa: PWE 1998.
  • Tietz B.: Der Handelsbetrieb. München 1985.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011291

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.