Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Meaning of BTL in Communication between Company and Market
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest pokazanie zasadności podejmowania działań z zakresu "below-the-line" (BTL) w procesach komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Rozważania poparto przykładami działań BTL dla wybranych marek.
The article showed BTL actions in communication process between company and market. Presented examples of BTL actions for selected brand. (M.P.)
Rocznik
Strony
163--173
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Berry L., Parasuraman A.: Marketing Services - Competing Through Quality. New York: The Free Press 1991, s. 137 za: J. Otto: Marketing relacji. Koncepcja i zastosowanie. Warszawa: Wydawnictwo C.H. Beck 2001.
- Drażba-Derdej G.: Czas przebudowy. Przyszłość komunikacji marketingowej. "Brief" 2001 nr 27.
- Kostyra T.: 29 zasad, które zawsze działają. "Brief" 2000 nr 1.
- Lewandowski A.: Quo vadis BTL-u? "Marketing Serwis" 2001 nr 3.
- Miękus A.: W oczekiwaniu na przełom. "Marketing Serwis" 2000 nr 3.
- Romanowska J.: Perły i wieprze. "Marketing Serwis" 2000 nr 7-8.
- Styczek D.: Lojalność wciąż do zdobycia. "Marketing Serwis" 2000 nr 3.
- Wilmshurst J.: Below-the-line Promotion. International Edition: Butterworth-Heinemann Ltd 1994.
- Wywiad z T. Kostyrą (prezesem zarządu SMB) przeprowadzony przez P. Ruszaka. Raport specjalny - BTL "Media i Marketing Polska" 2001 nr 20.
- Załęcki J.: Psychologia kosza. "Marketing Serwis" 2000 nr 10.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000011299