PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 4 | nr 913 Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia | 94--101
Tytuł artykułu

Metodyka tworzenia systemu informacyjnego marketingu

Autorzy
Warianty tytułu
Formation Methodology of Marketing Information Systems
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie zarysu metodyki tworzenia systemu informacji marketingowej (SIM) oraz omówienie założeń poszczególnych etapów tego procesu.
EN
The article presents the basic stages of the creation of Marketing Information Systems (MkIS). The approach consists of two general phases: preparatory stage and design and implementation stage. The effectiveness of the system will depend on accuracy of respective stages of the formation process. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Domański T., Kowalski P. (2000): Marketing dla menedżerów. Łódź: PWN.
  • Duliniec E. (1999): Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Warszawa: PWN.
  • Kolbusz E. (1993): Analiza potrzeb informacyjnych przedsiębiorstw - podstawy metodologiczne. Szczecin: Wydawnictwo Uniwersytetu Szczecińskiego.
  • Lucas H.C. (1985): The Analysis, Design and Implementation of Information Systems. Singapore: McGraw-Hill.
  • Nowicki A. (1999): Strategia doskonalenia systemu informacyjnego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wroclaw: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej.
  • O'Connor J., Galvin E. (1997): Marketing and Information Technology. The Strategy, Application and Implementation of IT in Marketing. London: Financial Times, Pitman Publishing.
  • Unold J. (2000): Reengineering procesów zarządzania przedsiębiorstwem. "Przegląd Organizacji" nr 9.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012210

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.