PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 19 | nr 926 Problemy teorii i praktyki marketingu | 63--72
Tytuł artykułu

Kontrola rentowności działań marketingowych jako wyznacznik orientacji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem usługowym w Polsce i w USA - wyniki badań

Warianty tytułu
Marketing Costs Control as an Element of Marketing Orientation of Service Enterprises in Poland and USA - Research Findings
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł przedstawia część wyników badania 105 przedsiębiorstw usługowych w Polsce i 98 przedsiębiorstw USA, przeprowadzonego w 2000 r. Prezentowane wyniki, obrazujące zakres, w jakim są spełniane standardy kontroli rentowności kosztów marketingowych, dotyczą grupy badanych przedsiębiorstw.
EN
Authors present a part of findings of research conducted in Poland and in USA in the spring 2000. The research is devoted to the respecting of the standards of marketing cost control as one of the elements of marketing orientation. Polish service firms respect the standards of marketing cost control in rather small scale. The distance to American enterprises is large. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa; Gebethner & S-ka 1995.
  • Futrell Ch.: Sales Management. Fort Worth: Dryden Press 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012418

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.