Czasopismo
2002
|
nr 963 Zmiana warunkiem sukcesu : integracja, globalizacja, regionalizacja - wyzwania dla przedsiębiorstw
|
162--173
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Referat opiera się na przeprowadzonych badaniach 33 firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw branży spożywczej na Dolnym Śląsku. Badania te zostały przeprowadzone metodą wywiadu bezpośredniego pod koniec 2001 roku i weszły w skład raportu "Poziom innowacyjności małych i średnich przedsiębiorstw Dolnego Śląska w branży spożywczej" przygotowanego zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Autorzy na podstawie wyników badań próbują dokonać oceny poziomu innowacyjności badanych firm. (abstrakt oryginalny)
The paper is based on the research into 33 firms of the SME sector operating in the food industry sector in the region of Lower Silesia. The research was conducted using the method of direct interview in late 2001 and was included in the report entitled "The Innovativeness Level of Small and Medium-Sized Enterprises of Lower Silesia Operating in the Food Sector" which was prepared at the commission of the Marshal's Office of the Dolnośląskie Voivodeship. The authors try to assess the innovative level of firms under the study basing on research results. (original abstract)
Rocznik
Strony
162--173
Opis fizyczny
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- Drucker P., (1994): Praktyka zarządzania, Czytelnik - Nowoczesność, Akademia Ekonomiczna w Krakowie.
- Kay J., (1996): Podstawy sukcesu firmy, PWE Warszawa.
- Nasierowski W., (1997): Zarządzanie rozwojem techniki, Poltext, Warszawa.
- Parvi A., (1993): Innowacje, Wyższa Szkoła Pedagogiczna, Opole.
- Penc J., (1999): Innowacje i zarządzanie w firmie, Placet Warszawa.
- Rogers D., (1962): Diffusion of Innovation, Free Press, New York.
- Ustawa prawo działalności gospodarczej z 19 listopada 1999 roku.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000012785