Warianty tytułu
Passengers References and Appreciation in the Field of Transport Service Operated by Public Transport Company S.A. in Cracow
Języki publikacji
Abstrakty
W referacie omówiono pojęcie preferencji i zadowolenia klientów ze szczególnym uwzględnieniem pasażerów komunikacji zbiorowej. Przedstawiono wyniki badań ankietowych przeprowadzonych w Krakowie w 2001 roku. Badania te miały na celu rozpoznanie preferencji w zakresie jakości usług przewozowych wśród pasażerów oraz stopnia satysfakcji pasażerów z tych usług. Ogólny stopień zadowolenia z usług wynosi ok. 61-63 procent
In 2001 at Cracow the inquiry among passengers, the aim of which was to recognise the preferences in the field of quality of transport services and the level of satisfaction from that services was run. The questionnaire consists of 26 features which describe the quality of transport services. The tenants of Cracow were questioned twice in February and October. As the results of inquiry for every feature the average value illustrating preferences, passengers appreciation of present stage of transport services and the average value of quality gap as a difference between preference and appreciation were obtained. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
203--225
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013134