PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 18 | 302--333
Tytuł artykułu

Efekt magistrali w strategiach finansowych przedsiębiorstwa

Warianty tytułu
The Bus Effect in Company's Financial Strategies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono model typu Lesourne'a i generowane przez niego strategie finansowe przedsiębiorstwa (spółki akcyjnej). Pozwala on na ustalenie optymalnej struktury kapitału spółki, gdy kryterium oceny działalności jest suma zdyskontowanego strumienia dywidendy i zdyskontowanej wartości kapitału własnego firmy na koniec okresu planowania.
EN
This article presents a Lesoume's type model and thereby generated (joint stock) company's financial strategies. The model allows to establish an optimal structure of company's capital with both the sum of dividend discount flow and the capital assets discount value being the criterion of the company's performance assessment. (JW)
Rocznik
Numer
Strony
302--333
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013177

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.