PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | z. 92 | 363--372
Tytuł artykułu

Badania marketingowe w transporcie zbiorowym na przykładzie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego S.A. w Krakowie

Warianty tytułu
Marketing Research in Public Transport on Case of Public Transport Company Ltd. in Cracow
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie badań rynku ukierunkowanych na klienta, prowadzonych systematycznie w Miejskim Przedsiębiorstwie Komunikacyjnym S.A. w Krakowie. Autorzy koncentrują się na wyszczególnieniu prowadzonych badań i ogólnym omówieniu metodologii, pomijając wyniki badań.
EN
The main marketing research, which are led by Public Transport Company Ltd. in Cracow, are presented in the paper. The research include recognition of necessities of tenants in the field of transport services, mobility of various group of passengers, usage of present transport service and tariff offer, conditions of transport, and most of all parameters of bus and tram traffic and the level of satisfaction the passengers' needs. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013185

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.