PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 941, t. 2 Agrobiznes 2002 : przemiany w agrobiznesie i obszarach wiejskich oraz ich następstwa | 260--266
Tytuł artykułu

Modelowanie cen jako jeden z warunków prawidłowego rozwoju i funkcjonowania gospodarstw agroturystycznych

Warianty tytułu
Price Modelling as One of Conditions of Proper Development and Functioning of Agritouristic Households
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W niniejszym artykule autor sygnalizuje problem kształcenia i samokształcenia się właścicieli gospodarstw agroturystycznych w zakresie stosowania ogólnych metod ustalania cen. Zawarto tu także przegląd podstawowych metod modelowania cen.
EN
The article contains review of general methods of price-fixing in agrotouristic housekeepings. The knowledge about price-modelling, could help the owners of agrotouristic hoseholds in self-education. The presented material below I prepared in support at research work of marketing, precisely price modelling and knowledge possesed by workers of Lubuska Izba Rolnicza in Zielona Góra and Ośrodek Doradztwa Rolniczego in Kalsk. (short original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Dębniewska M., Tkaczuk M.: Agroturystyka Koszty, ceny, efekty. POLTEXT. Warszawa. 1997.
  • Sikora J.: Organizacja ruchu turystycznego na wsi. Wyd. WSiP. Warszawa. 1999.
  • Kłeczek R., Kowal W., Waniowski Р., Woźniczka J.: Marketing. Materiały do ćwiczeń. Wydawnictwo AE im. Oskara Langego we Wrocławiu. Wrocław. 1994.
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner i Ska. Warszawa. 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013322

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.