PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 615 | 71--79
Tytuł artykułu

Pojęcie i możliwości badania reklamy artykułów spożywczych

Warianty tytułu
The Idea and Possibility to Investigate Advertising for Food Products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Reklama artykułów spożywczych w ogólnej reklamie wszystkich towarów zajmuje znaczące miejsce. Oszacowano, że przeznacza się na nią 40 procent ogólnego czasu reklamowego w prasie radiu i telewizji. Głównym celem autora było zbadanie możliwości wpływu reklamy różnych produktów spożywczych na podejmowanie decyzji przez klientów.
EN
Advertising is one of the essential elements of marketing. It is just through advertising that customers are gained. Advertising for food products holds a big share of total advertising for all products. It is estimated that it takes 40 procent of the total time and space set aside by the press, radio and television for advertising. Advertising for food products is different from advertising for other products. The aim of this type of advertising is to deepen the knowledge of the market, change attitudes, influence consumers' decisions etc. The primary aim of the author of this paper was to investigate the possibility to influence customers' decisions by advertising for a given products. (short original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
71--79
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Cholewicka-Goździk, Marketing w agrobiznesie, Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, Warszawa 1997.
  • Otto J., Marketing bezpośredni, czyli jak zaprzyjaźnić się z klientem, "Rzeczpospolita - Businessman Book" 1994.
  • Urban R., Czynniki wzrostu konkurencyjności polskiego przemysłu spożywczego, "Zagadnienia Ekonomiki Rolnej 1999, nr 2-3.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013621

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.