PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 36 | 151--166
Tytuł artykułu

Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości?

Warianty tytułu
Marketing of the Future, or Return to the Past?
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W teorii marketingu co pewien czas pojawiają się nowe koncepcje. Autorka zastanawia się czy rzeczywiście kolejne podejścia do marketingu stanowią nową jakość i wnoszą pewne wartości do teorii i wiedzy marketingowej, czy też powielają znane już poglądy, ubierając je w nową terminologię. Autorka zdaje sobie sprawę, że takie sformułowanie problemu, mogło wzbudzić liczne kontrowersje i dyskusje, dlatego też w artykule przybliża trzy spośród najnowszych koncepcji marketingowych: marketing wirtualny, marketing procesowy oraz marketing radykalny. Autorka zakończyła rozważania własnymi spostrzeżeniami na poruszony temat.
EN
In the article three marketing concepts were presented. They are: virtual marketing, process marketing and radical marketing. The authoress underlined elements which distinguish them and decide about their value. In the end she showed her own opinions related to the level of novelty of the mentioned concepts. (original abstract)
Rocznik
Tom
36
Strony
151--166
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013674

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.