PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | nr 612 | 77--94
Tytuł artykułu

Zachowania konsumentów na krajowym rynku turystyki wiejskiej

Warianty tytułu
Consumers` Behaviour in the Domestic Rural Tourism Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu przedstawiono część wyników badań ankietowych nabywców, przeprowadzonych przez Instytut Turystyki wśród osób wypoczywających w gospodarstwach wiejskich. Badania te dotyczą przede wszystkim aktywności w zakresie wypoczynku poza miejscem zamieszkania, przyczyn zainteresowania wypoczynkiem wiejskim oraz jego przebiegu. Badania przeprowadzono w okresie letnim 1998 r. na terenie Małopolski.
EN
The paper presents selected results of questionnaire surveys conducted among buyers of rural tourism services, in nine districts of southern Poland, in 1998. Detailed characterization of those spending their holidays in rural tourism objects is presented; also the forms and levels of activity during holidays, conditioning and motives for the choice of rural regions as a place for a rest, and the ways of spending summer holidays in the country are given. The findings agree to a great extent with the results of the surveys conducted throughout the country a year before.
Rocznik
Numer
Strony
77--94
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Kmita L., Strzembicki L., Raport o stanie wiejskiej bazy noclegowej w Polsce, Projekt PL-0310-02-02, Phare-Tourin II, DG Agroprogrcss International & Centrum Doradztwa i Edukacji w Rolnictwie, Kraków 1997.
  • Strzembicki L., Charakterystyka nabywców usług turystycznych świadczonych przez gospodarstwa wiejskie, raport końcowy, Instytut Turystyki, Warszawa 1997.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013719

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.