PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
4 (2000) | nr 3 | 69--72
Tytuł artykułu

Zarządzanie przez jakość w usługach niematerialnych

Autorzy
Warianty tytułu
Quality-Based Management in Intangible Services
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor zwraca uwagę na konieczność wprowadzenia systemów zarządzania przez jakość w jednostkach usług niematerialnych na bazie norm IS0 9000. Podkreśla wagę problemu troski o klienta, zwanej customer care.
EN
The author points out that, and explains why, it is necessary to introduce the ISO-9000-quality-standard-based management in the entities providing intangible services, with the so called customer care being at the heart of the matter. (JW)
Rocznik
Numer
Strony
69--72
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000013743

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.