PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 986 Nowoczesne technologie informacyjne w zarządzaniu | 101--110
Tytuł artykułu

Ocena możliwości wyboru strategii informatyzacji firmy na przykładzie agencji reklamowej

Warianty tytułu
The Evaluation of Possibilities Strategy Selection for the Firm : Advertising Company Case
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zasadniczym celem niniejszego referatu jest ocena wariantów wprowadzenia specjalistycznych systemów informatycznych do organizacji na przykładzie agencji reklamowej. W pierwszej części opracowania przedstawiono skróconą charakterystykę firmy, ze szczególnym uwzględnieniem działających w niej systemów informatycznych. W drugiej - możliwe warianty informatyzacji i ich analizę kosztową oraz czynniki stymulujące i przeciwdziałające informatyzacji oddziałujące na zastosowanie każdego z rozpatrywanych wariantów. W końcowej części pracy ukazano ocenę punktową proponowanych rozwiązań oraz wyciągnięto wnioski z analizy porównawczej. (abstrakt oryginalny)
EN
The main goal of this article is the analysis of the variants of introducing special computer systems for companies on example of an advertising company. In the first part of the paper possible variants of system implementation and their cost-analysis as well as factors stimulating and counteracting system implementation are considered. In the second part a point-mark of the proposed solutions are shown and the conclusions from the comparison analysis are drawn. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Chmielarz W. (2000): Przesłanki wyboru systemu informatycznego w strategii rozwoju banku, [w:] Zastosowania rozwiązań informatycznych w bankowości. Red. A. Gospodarowicz. Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław, str. 55-65.
  • Chmielarz W. (2000): Zasady i metody wyboru systemów informatycznych w strategii zarządzania finansowego firmy, [w:] INFRA 2000 - Rachunkowość i zarządzanie finansami w środowisku informatycznym. Red. I. Dziedziczak. Uniwersytet Szczeciński, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Oddział Okręgowy w Szczecinie, Kołobrzeg, s. 73-82.
  • Chmielarz W. (2002): Ocena systemów informatycznych dla małych i średnich firm, rozdz. II Metodologia systemów informatycznych zarządzania, [w:] Komputerowe wspomaganie zarządzania i procesów decyzyjnych. Red. J. Gutenbaum. IBS PAN, seria: Badania Systemowe, t. 31, s. 115-133.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014591

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.