PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 983, t. 1 Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie | 538--543
Tytuł artykułu

Jakość handlu detalicznego na obszarach wiejskich w opinii mieszkańców (na przykładzie województwa podkarpackiego)

Warianty tytułu
The Quality of Retail Trade in Rural Areas in the Inhabitant's Opinion (Based on the Example of the Podkarpackie Voivodship)
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł zawiera ocenę stanu handlu detalicznego ze szczególnym uwzględnieniem poziomu jednostek handlowych zlokalizowanych na obszarach wiejskich województwa podkarpackiego. Ocena obejmuje: stan placówek detalicznych, w tym ich liczebność, lokalizację, dopasowanie do potrzeb klientów pod względem oferowanego asortymentu, zaopatrzenia oraz poziomu fachowości i kultury obsługi. Autorzy bazują na wynikach badań ankietowych, przeprowadzonych wśród konsumentów na przełomie 2002 i 2003 roku.
EN
Changing socio-cultural and economic conditions are connected with the growing expectations of customers for trade. To meet these requirements tradesmen have to provide buyers with personal contact with selling staff, a trade assortment well suited to the clients' needs, a high level of supply and quality of products as well as an aesthetic shop, to create favourable conditions for maintaining a long-lasting relationship with customers. This article presents the results of research relating to the opinion of the retail trade's customers from cities and villages on the mentioned issues. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Chwałek J. (1995): Nowoczesny sklep. WSiP, Warszawa, s. 8.
  • Dietl J. (1991): Handel we współczesnej gospodarce; Instytucje, organizacja, technologia, strategia. PWE, Warszawa, s. 9-10.
  • Jerczyńska M., Kłosiewicz-Górecka U., Maleszyk E., Nowacka B., Pokorska B., Słomińska B., Tajer S. (2002): Polska 2002; Raport o stanie handlu wewnętrznego. Ministerstwo Gospodarki, Warszawa, s. 64.
  • Skuteczność złotego środka. (1998). "Handel" nr 10, s. 64-66.
  • Sławińska M. (1998): Podstawy ekonomiki przedsiębiorstwa handlowego. Wydanie IV poprawione. Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań, s. 16.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014807

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.