PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 168 Marketing - narzędzia i obszary zastosowań | 47--56
Tytuł artykułu

Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw

Autorzy
Warianty tytułu
Setting Prices in Marketing Activity of Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule ukazano zagadnienia dotyczące nasilenia stosowania poszczególnych posunięć cenowych przez działające na polskim rynku firmy oraz uzasadnienia ich wyboru.
EN
Our study enable to confirm that there is a quite considerable change in pricing policy which not always can follow market expectation. (short original abstract)
Słowa kluczowe
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014823

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.