PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 168 Marketing - narzędzia i obszary zastosowań | 87--97
Tytuł artykułu

Marketing personalny - założenia i praktyka polskich firm

Warianty tytułu
Personal Marketing - Assumptions and Experience of Polish Companies
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono współczesne koncepcje zarządzania zasobami ludzkimi oraz politykę personalną w polskich przedsiębiorstwach w świetle badań.
EN
One of the soft solutions is a use of personnel marketing, considering perception of an employee as a customer. Benefits are exchanged between an employer and an employee. In Polish enterprises, not always is this relationship widely understood - recruitment, reduction or motivation practices from the article are a proof of that. Results of empirical studies from 1998-2000 are another example on the subject of personnel policy in Polish companies. (short original abstract)
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000014877

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.