PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | nr 980 Wyzwania stojące przed rolnictwem i wsią u progu XXI wieku | 315--320
Tytuł artykułu

Systemy zarządzania wiedzą jako instrument rozwoju rolnictwa i agrobiznesu

Warianty tytułu
Knowledge Management Systems as an Instrument of Development of Agriculture and Agribusiness
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autorka przedstawiła perspektywy zastosowania systemów zarządzania wiedzą w agrobiznesie.
EN
Knowledge has become the most important property of any commercial or academic institution. Knowledge management concerns such processes as innovating, spreading, sharing, and using of knowledge. This paper focuses on the methodological and technical aspects of knowledge management systems and on the application background of the Internet-based. The research concerns the management aspects including a process of creation and distribution of knowledge in an organisation, learning (e-learning) and application in the customer relationship management. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Buszan R.: Informacja w otoczeniu gospodarczym konsultingu. "Gazeta IT" 200 nr 3 (11) (www.gazetait.abas.pl).
  • Kaczmarek T.: Modele zarządzania wiedzą. Model zarządzania wiedzą wg Ikujiro Nonaki. "Gazeta IT" 2003 nr 2 (10) (www.gazetait.abas.pl).
  • Kowałkiewicz M.: Zarządzanie wiedzą krok po kroku - wiedza niejedno ma imię. "Gazeta IT" 2003 nr 2 (10). (www.gazetait.abas.pl).
  • Nonaka T., Takeuchi H.: Kreowanie wiedzy w organizacji. Jak spółki japońskie dynamizują procesy innowacyjne. Warszawa: PWN 2000.
  • Polanyi M.: The Tacit Dimension. London: Routledge&Kegan Paul Ltd. 1967.
  • Romańczuk A.: Organizacje wiedzy -jaka czeka nas przyszłość zarządzania kapitałem ludzkim? Warszawa: Xeroх 2003.
  • Walker D., Sinclair F., Joshi L., Amobrose B.: Prospect for Use of Corporate Knowledge Bases in the Generation, Management and Communication of Knowledge at a Frontline Agriculture Research Centre, Elsevier Science Ltd. "Agriculture Systems" 1997 nr 3 (vol. 54).
  • Żmigrodzki M.: Jak poprawić jakość obsługi klienta -petenta za pomocą systemu zarządzania wiedzą? (www.gazetait.abas.pl) "Gazeta IT" 2003.
  • Ustawa o dostępie do informacji publicznej z dnia 6.09.2001 r. DzU nr 112, poz. 1198.
  • E-learning drogą do tworzenia systemu zarządzania wiedzą w firmie, www.planetawiedzy.pl.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015365

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.