PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 26 | nr 997 Aspekty makro- i mikroekonomiczne | 77--87
Tytuł artykułu

Wirtualne kanały dystrybucji jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych

Warianty tytułu
Virtual Distribution Channels of Investment Funds Units
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dokonano analizę wykorzystania Internetu jako kanału dystrybucji przez funkcjonujące na polskim rynku fundusze inwestycyjne. Przedstawiono platformy transakcyjne umożliwiające nabywanie jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych, a także proces ewolucji kanałów dystrybucji wykorzystywanych przez te podmioty.
EN
This article aims at approaching knowledge on ways of distribution investment funds units in Poland, with special consideration of Internet as a new distribution channel. The author characterizes all the entities that can distribute investment funds units on the ground of Investment Fund Act dated 28th August 1997 and presents the evolution of distribution channels used by Polish Investment Funds. The main part of this article is dedicated to most popular transaction's websites: efund.pl and wwJundusze.mbank.com.pl which offer highest number of investment funds.(original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Ustawa z dnia 28 sierpnia 1997 r. o funduszach inwestycyjnych, art. 21, 26 (DzU nr 139, Poz. 933; DzU 1999 nr 72, poz. 801; DzU 2000 nr 103, poz. 1099; nr 114, poz. 1192).
  • Chrościcki A.: Fundusze inwestycyjne i emerytalne. Komentarz do ustawy o funduszach inwestycyjnych i ustawy o organizacji i funkcjonowaniu funduszy emerytalnych. Warszawa: Dom Wydawniczy ABC 1998.
  • Kościelniak G.: Fundusze powiernicze. Kraków: Zakamycze 1998.
  • Krawiec W.: Instytucje współtworzące rynek funduszy inwestycyjnych. [W:] Finanse i rachunkowość w zarządzaniu gospodarką narodową. Red. G. Borys. Wrocław: Wydawnictwo AE 2002. Prace Naukowe AE we Wrocławiu nr 958.
  • Materiały z seminarium edukacyjnego Fundusze przez Internet. Prezentacja Microsoft PowerPoint. Warszawa 25 marca 2003.
  • Logistyka dystrybucji. Red. K. Rutkowski. Warszawa: Difin 2002.
  • Nowotarska-Romaniak B.: Marketing usług ubezpieczeniowych. Warszawa: PWE 1996.
  • Pluta-Olearnik M.: Marketing usług. Warszawa: PWE 1994.
  • Wielki J.: Elektroniczny marketing poprzez Internet. Warszawa-Wrocław: PWN 2000.
  • http://www.fundusze.mbank.com.pl/.
  • http://ww.money.pl/funudsze/wiadomosci/20030127/35193.
  • http://www.money.pl/fundusze/wiadomosci/20030325/38726.
  • https://www.ofi.pl/efund/index.asp?FC=OOO&SRC=OFI&NP=SelectFam.
  • http://www.ofi.pl/ofirmie.asp.
  • http://www.ofi.pl/uslugi.asp.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000015898

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.