Warianty tytułu
Comparative Analysis of Selected E-Bookshop
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule została przedstawiona analiza 10 polskich księgarni internetowych według stanu z kwietnia 2003 roku. Księgarnie porównano pod względem: funkcjonalności, innowacyjności, promocji i aspektów ekonomicznych. Oceny uzyskane w poszczególnych obszarach analizy umożliwiły utworzenie rankingu badanych księgarni. Najlepiej przystosowana do zdobywania klientów i utrzymywania ich lojalności okazała się księgarnia Merlin, a kolejno serwis InBook i witryna Book Service.
The main goal of the article is comparative analysis of selected, ten biggest e-bookshops. E-Bookshops were compared as regards of: functionality, innovations, promotion and economic aspects. The last part of the article includes comparing report and summary. (original abstract)
Rocznik
Strony
119--127
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- Chmielarz W.: Próba oceny stron WWW polskich sklepów in-ternetowych, w mat. konf. Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie pod red. R. Knosali, WNT, Warszawa, 2002, str.: 178-187,
- Chmielarz W.: Analiza atrybutów wybranych księgarni interne-towych, materiały konferencji HCI'2003, w druku,
- Polski eHandel B2C - mniej, ale za to lepiej, I-Metria S.A.,Warszawa, http://imetria.com/Documents/doc/eHandel%
- II Badanie Polskich Użytkowników Sieci Internet, Katedra Marketingu Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków, 2000, http://badanie.ae.krakow.pl/,
- Kowalski S.: Witryna internetowa jako narzędzie handlu elektronicznego typu Business to Consumer na przykładzie księgarni internetowych, WZ UW, Warszawa, 2003,
- http://szukaj.reporter.pl/?id
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000016077