Warianty tytułu
Internet Public Relations in the Crisis Nanagement of Enterprises
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest podkreślenie roli Internetu w zarządzaniu sytuacją kryzysową w przedsiębiorstwie. Wyróżniono i omówiono następujące instrumenty Internetu przydatne w sytuacji kryzysowej: witryny www (World Wide Web), poczta elektroniczna (e-mail), biuletyn elektroniczny (newsletter), grupy dyskusyjne (Usenet) oraz listy adresowe ( mailing lists).
This article presents the Internet Public Relations in the crisis management. The author shows on Internet as a new tool for the managements communications of enterprise. The crisis management author explored across the own audits. (original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
135--142
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
- Beliczyński J.: Specyfika działań public relations mediów elektronicznych, [w:] Tworzydło D. (red.): Public relations. Materiały z II Kongresu PR, Centrum Konferencyjne Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2003.
- Black S.: Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1999.
- Herbst D.: Das profesionelle Ixl Internet-PR, Cornelsen Verlag, Berlin 2001.
- Smektała T.: Public Relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw, Wydawnictwo ASTRUM, Wrocław 2001.
- M. Kaczmarek-Śliwińska, Sytuacje kryzysowe a działania public relations w Internecie, [w:] Knosala R. (red.): Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, tom I, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 2002.
- M. Kaczmarek-Śliwińska, Internet Public Relations międzynarodowych koncernów, [w:] Knosala R. (red.): Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie, tom I, Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, Warszawa 2003.
- Mitroff L, Pearson C.: Zarządzanie sytuacją kryzysową czyli jak ochronić firmę przed najgorszym, Business Press, Warszawa 1998.
- Wielki J.: Elektroniczny marketing poprzez Internet, Wydawnictwo Naukowe PWN S.A., Wrocław 2000
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000016115