PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | Systemy wspomagania organizacji SWO'2003 | 165--172
Tytuł artykułu

Wpływ Internetu na produkt w ujęciu marketingowym

Autorzy
Warianty tytułu
The Influence of the Internet on Product in Terms of Marketing
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu jest analiza wpływu, jaki Internet, jako medium wywiera na produkt w rozumieniu marketingowym. Dokonano charakterystyki produktów w Internecie oraz omówiono możliwości oferowane w zakresie tworzenia nowych produktów.
EN
The article discusses the way the Internet affects a product due to marketing way of thinking. The thesis was posed that Internet doesn't meaningfully change the marketing conception of product but there are big changes in the methods of executing the conception. The author points out the specific character of the products distributed via Internet as well as the new products conceived under the influence of the Internet. There is also a depiction of the ways the Internet helps by creating and developing the new products' ideas. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Coupey E.: Marketing and the Internet, Prentice Hall, Up Saddle River 2001
  • Jędrkowiak R.: Eeee(tam)! Marketing, Modern Marketing 10/2000, wersja on-line - http://www.modernmarketing.pl
  • Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i koni la., Gebethner&Ska, Warszawa 1994
  • Sznajder A.: Marketing wirtualny, Dom Wydawniczy AI Kraków 2000
  • Travis D.: Branding in the digital age, Journal of Business Strategy , May/June 2001, volume 22, no 3
  • Unold J.: Systemy informacyjne marketingu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2001
  • http://www.computerworld.pl/news/news.asp?id
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000016119

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.