PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | nr 11 | 112--116
Tytuł artykułu

Cena sławy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia jeden ze sposobów mierzenia efektywności reklamy - badania spot resonance prowadzone przez PENTOR INSTITUTE. Mierzą one społeczny oddźwięk jaki wywołują filmy reklamowe emitowane w telewizji.
Rocznik
Numer
Strony
112--116
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000100539

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.