PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 11 (kwiecień) | 16
Tytuł artykułu

Podstawy nowoczesnej koncepcji marketingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest poznanie różnic między nowoczesną a tradycyjną koncepcją marketingu, dostrzeżenie korzyści płynących z koncepcji nowoczesnej, zapoznanie się z kolejnymi fazami procesu przygotowania strategii marketingowej, analizą poszczególnych elementów rynku, ze sposobem formułowania celów strategii marketingowej i zastosowaniem marketingu mix, a ponadto zrozumienie reguł postępowania na rynku i sekwencji działań w dziedzinie sprzedaży.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Strony
16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000101786

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.