PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 12 (maj) | 20
Tytuł artykułu

Podstawy marketingu bankowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest poznanie sposobu zastosowania podstawowych reguł marketingu w bankowości, dostrzeżenie kolejnych etapów adaptowania teorii marketingowej do potrzeb banku i jej funkcjonowanie w praktyce bankowej, zrozumienie roli i znaczenia marketingu mix dla prawidłowego funkcjonowania banku w otoczeniu konkurencyjnym.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000101962

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.