PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 2 | 57--61
Tytuł artykułu

Wynagradzanie sprzedawców w niemieckich domach towarowych

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie narzędzi wiązania płac z efektami pracy stosowanych w niemieckich domach towarowych. Opracowanie prezentuje wyniki własnych badań empirycznych przeprowadzonych na początku 1992 r. w pięciu największych sieciach domów towarowych w Niemczech.
Słowa kluczowe
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
57--61
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102194

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.