PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 11 | 39--43
Tytuł artykułu

Pierwotne badania marketingowe (2)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł jest kontynuacją rozważań w artykule pióra Janiny Harasim pt. "Tworzenie systemu informacji marketingowej. Badania marketingowe w działalności banku" (BANK 1995 nr 9). Podstawowym celem pierwotnych badań marketingowych w banku (wywiady osobiste, wywiady telefoniczne, ankiety) jest uzyskanie spontanicznych opinii na temat oferty i jakości usług danego banku oraz banków komercyjnych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
39--43
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102583

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.