PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 11 | 27--31
Tytuł artykułu

Przesłanki sukcesu małych i średnich przedsiębiorstw prywatnych w Polsce : Wyniki badań

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono kolejno tematy: rozwój małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce (ich otoczenie, cele i strategie oraz osobowość polskich przedsiębiorstw), działalność marketingową małych i średnich firm w warunkach rynkowych, kondycję finansową small businessu i perspektywy jego rozwoju.
Rocznik
Numer
Strony
27--31
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102601

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.