PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1995 | nr 12 | 21--23
Tytuł artykułu

Składniki misji - wizja przyszłości

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem opracowania jest odpowiedź na pytanie, czym jest misja firmy oraz jaki wpływ wywiera na kształtowanie strategii zarządzania przedsiębiorstwem. Kontynuuje rozważania artykułu z "Przeglądu Organizacji" nr 11, omawiając drugi element typowej misji tj. wizję przyszłości (marzenia i aspiracje wiążące się z działaniem organizacji, docelowego stanu, który jej właściciele, menedżerowie i kluczowe grupy pracowników chcą osiągnąć).
Rocznik
Numer
Strony
21--23
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102605

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.