PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | nr 45(367) | 10
Tytuł artykułu

A More Exclusive Popular Club : Cigarette Brand Restructuring

Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
In the run-up to tobacco industry privatization, the two most popular Polish brands (Popularne and Klubowe) will now be assigned exclusively to two factories and produced under license by the other three.
W okresie przygotowawczym prywatyzacji przemysłu tytoniowego, produkcja dwóch najpopularniejszych polskich marek (Popularne i Klubowe) została przydzielona dwóm fabrykom. Trzy inne uzyskały prawo produkcji na licencji.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
10
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102621

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.