Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
China adopted a new advertising law this year. The new regulations are just one of the many challenges facing ad agencies and their clients as they jump into what promises to become one of the world's largest advertising markets. An ad market has quadrupled to $3 billion over the past three years and is expected to soar to $22 billion by 2000 - compared with $55 billion in the U.S.
Chiny przyjęły nowe prawo o reklamie w tym roku. Nowe przepisy to jeszcze jedno z wielu wyzwań jakim muszą sprostać agencje reklamowe i ich klienci, którzy weszli w, jak się wydaje, najbardziej obiecujący i największy w świecie rynek reklam. Rynek ten zwiększył się poczwórnie do 3 bilionów dolarów w ciągu ostatnich 3 lat. Szacuje się, że do roku 2000 osiągnie on 22 biliony $ (dla porównania w USA - 55 bilionów $).
Słowa kluczowe
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102719