Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Ostatnie trzy lata to okres rosnącego zainteresowania polskich banków wykorzystaniem internetu w świadczeniu usług dla klientów detalicznych. Generalnie można wyróżnią sześć strategii przyjmowanych przez banki w tym zakresie: 1) brak obecności w internecie, 2) wykorzystanie internetu w komunikacji marketingowej, 3) rozwój nowego produktu - konta obsługiwanego przez internet, 4) wykorzystanie internetu jako kanału dystrybucji, poprzez który dostępna byłaby większość produktów banku, 5) bank internetowy, obecny jedynie w sieci, 6) bank wirtualny - jego idea polega na utworzeniu firmy, która byłaby pośrednikiem współpracującym z bankami i innymi instytucjami finansowymi dokonującym sprzedaży ich produktów wyselekcjonowanych pod kątem indywidualnych potrzeb klienta banku wirtualnego.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000102911