PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | nr 6 | 15--17
Tytuł artykułu

Jakość i marketing - klucze do sukcesu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł analizuje pojęcie jakości oraz marketingu. Wymienia rodzaje działalności kontrolnej i omawia jedną z ważniejszych funkcji marketingu jaką jest proces obsługi klienta.
Rocznik
Numer
Strony
15--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103110

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.