PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1996 | nr 10 | 48--49
Tytuł artykułu

Obojętność szkodzi

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Biuro badawczo-usługowe Pro Media przeprowadziło wśród 40 największych agencji reklamowych w Polsce anonimowe badanie, dotyczące źródeł powstania i metod rozwiązywania konfliktów pracowniczych. Autor omawia wyniki ankiety przeprowadzonej w agencjach reklamowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
48--49
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103483

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.