PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1996 | nr 10 | 216--219
Tytuł artykułu

Marketing w Lasach Państwowych w świetle nowej polityki leśnej

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jedną z najważniejszych zmian w gospodarce leśnej było wprowadzenie tam zasad marketingowych. Jest to głównie marketing przemysłowy (gospodarka surowcem drzewnym). Jego uzupełnieniem jest marketing handlowy. Nowa polityka w odniesieniu do gospodarowania lasami ma na celu także skuteczniejszą ochronę zasobów leśnych.
Rocznik
Numer
Strony
216--219
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103506

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.