Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Ankieta internetowa to stosunkowo młoda metoda badań i posiada wiele ograniczeń. Autor wyróżnia cztery błędy, które powinno się zminimalizować, aby ankieta była przygotowana metodologicznie poprawnie: tzw. błąd relacji lub adekwatności (coverage error), błąd próby, błąd pomiaru i błąd braku odpowiedzi.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Bosnjak M. "Non-Response Problem bei Web--Befragungen" Shaker Verlag, Aachen 2002.
- Couper M.P. "Web Surveys a Review of issues and approaches", Public Opinion Quarterly, Volume 64: 464-494. American Association for Public Opinion Research 2000.
- Crawford S.D., Couper M.P. Lamias M.J. Web Surveys. Perception of Burden. "Social Science Computer Review", Vol. 19 Ho.2, Summer 2001 s.14-162, 2001 Sage Publications, Inc.
- De Kare-Silver M,, "e-szok, rewolucja elektroniczna w handlu", Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.
- Interactive Advertising Bureau Polska "Internet l mobile 2003", źródło: http://www.te2rne~ dium.pl/11284.xml stan na dzień 18.11.2004.
- Interactive Advertising Bureau Polska "Polski rynek internetowy po l półroczu 2004", żródfo: http//www.tezmedium..pl/11938.xml stan na dzień 18.11.2004.
- Kwak N., Radler B., "A Comparison Between Mail, and Web Surveys: Response Pattern, Respondent Profile, and Data Quality". "Journal of Official Statistics", Vol. 18, No.2, 2002 s. 257-273.
- Manfreda K, L,, Batagelj Z., Vehovar V., "Design of Web Survey Questionnaires: Three Basic Experiments". JCMC 7(3) kwiecień 2002, Message Board.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000103642