PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 2 | 25--35
Tytuł artykułu

Integracja logistyki i marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Do niedawna marketing i logistyka traktowane były jako "dwa oddzielne światy", a przedstawiciele obydwu koncepcji myśleli innymi kategoriami. Najnowsze doświadczenia krajów zachodnich i USA wskazują na rosnącą potrzebę zintegrowania obydwu instrumentów: logistyki i zarządzania marketingowego.
Rocznik
Numer
Strony
25--35
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104226

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.