PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1997 | nr 4-5 | 35--39
Tytuł artykułu

Rentowność prywatnych przedsiębiorstw handlowych w przekroju województw

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano rezultaty analizy i oceny poziomu rentowności w dużych i średnich przedsiębiorstwach handlowych sektora prywatnego w 1995 r. w przekroju przestrzennym (według województw). Analizę i ocenę rentowności w tych grupach przedsiębiorstw oparto na danych GUS. Dla potrzeb pogłębionej analizy rentowności w obu grupach przedsiębiorstw zostały zastosowane najważniejsze wskaźniki ekonomiczno-finansowe: zyskowności, kosztów i marż handlowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
35--39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104444

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.