PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1997 | nr 11 | 17--19
Tytuł artykułu

Strategiczne zarządzanie marketingiem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Marketing jest filozofią działania przedsiębiorstwa na rynku, mającą na celu zidentyfikowanie i kreowanie potrzeb nabywców, a następnie (poprzez zastosowanie odpowiednich instrumentów - tzw. marketing mix) zaspokajanie tych potrzeb, w sposób zapewniający konsumentom satysfakcję, a przedsiębiorstwu zysk.
Rocznik
Numer
Strony
17--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000104715

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.