PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1998 | nr 9 | 32--34
Tytuł artykułu

Ważniejsze modele psychologiczne wykorzystywane w reklamie

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W przekazie reklamowym pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentami wystąpić mogą liczne "szumy", powodujące obniżenie skuteczności reklamy, wyrażające się zmniejszeniem jej percepcji przez potencjalnych odbiorców. W przeciwdziałaniu temu niekorzystnemu zjawisku w sukurs reklamie przychodzi psychologia. Artykuł omawia modele psychologiczne, wyjaśniające zachowania konsumenta, wykorzystywane w reklamie.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
32--34
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000105863

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.