PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 1 | 7--10
Tytuł artykułu

Nadal dominuje telewizja

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wartość polskiego rynku reklamy w 1998 r., uwzględniając telewizję, radio i prasę, można ocenić na około 1,4 mld USD. W europejskim rynku reklamy Polska ma udział na poziomie około 1,7 procent Pomimo tak nieznacznego udziału, wydatki na reklamę w Polsce wykazują niezwykle wysoką dynamikę wzrostu. W artykule zamieszczono dane statystyczne obrazujące wartościowy udział poszczególnych mediów w emisji reklamy w Polsce w 1998 r., poszczególnych stacji w rynku reklamy telewizyjnej, poszczególnych grup produktów w reklamach telewizyjnych oraz poszczególnych stacji w rynku reklam radiowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
7--10
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000106967

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.