PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 2 | 1--7
Tytuł artykułu

Polityka cen przedsiębiorstw handlowych i jej uwarunkowania

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł omawia politykę cen jako zbiór decyzji sprzedawcy zmierzającego do skoordynowania procesu kształtowania cen oferowanych produktów z ogółem działań związanych z dostarczaniem wartości nabywcom z danego rynku docelowego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
1--7
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000107385

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.