Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Artykuł ma na celu przegląd zagadnień, jakie wiążą się ze sprzedażą ubezpieczeń życiowych w połączeniu z innymi usługami finansowymi. W centrum zainteresowania autora są ubezpieczenia życiowe, ponieważ pozostałe ubezpieczenia osobowe i majątkowe nie zawierają w sobie elementu oszczędnościowego (inwestycyjnego). Za najpopularniejszą i najczęściej stosowaną formą sprzedaży łącznej z udziałem ubezpieczeń życiowych (i ubezpieczeń w ogóle) uznaje się formę ubezpieczenia grupowego. Właśnie temu zagadnieniu poświęcono w tekście najwięcej miejsca, opierając się na przykładzie ubezpieczenia grupowego kredytobiorców i depozytariuszy banku detalicznego.
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000107695