PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1999 | nr 21 | 16--20
Tytuł artykułu

Polski rynek turystyki - tygrys czy tygrysiątko?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Struktura polskiego rynku usług turystycznych coraz bardziej upodabnia się do modelu europejskiego. Jest na nim kilku wielkich touroperatorów oferujących własne wycieczki. Do czołówki należy tu m.in. Orbis Travel. Jednak pozostaje w Polsce jeszcze ogromna rzesza ludzi, która nie korzysta z żadnej formy wypoczynku. Biura turystyczne powinny do nich trafić z niedrogimi pakietami specjalistycznymi.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
16--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000107795

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.