PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1999 | nr 7-8 | 158--161
Tytuł artykułu

Zarządzanie kanałami marketingowymi według zasad franchisingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kanały dystrybucji uznawane są obecnie za niezwykle ważny element marketingowej strategii przedsiębiorstwa. Jednym z nich jest franchising, który oznacza udzielenie przez określony podmiot (właściciela) innemu podmiotowi zezwolenia (licencji, koncesji) na wytwarzanie, sprzedaż dóbr lub świadczenie usług na wyznaczonym terenie i w danym czasie.
Rocznik
Numer
Strony
158--161
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000107886

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.