Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem opracowania jest przedstawienie ważnej funkcji targów jaką jest ilustracja oraz aktywizacja rozwoju gospodarczego miast i regionów. Zgodnie z tezą zawartą w tytule, targi są także przedsięwzięciem bezpośredniej i pośredniej stymulacji wielu obszarów ludzkiej aktywności w jej wymiarze terytorialnym.
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna w Krakowie
Bibliografia
- Człowiek i technika we współczesnym handlu targowym, mat. seminarium, pod red. A. Szromnika, Kraków 1997.
- J. Dietl: Handel we współczesnej gospodarce, PWE, Warszawa 1991
- R. Foldy: Die Messe als Markt - Beteiligungsstrategien für Aussteller, Orac, Wien 1990.
- Marketing wystawienniczy, mat. seminarium, dred. A. Szromnika, Kraków 1996.
- S. Prueser: Messemarketing - ein netzwerkorientierter Ansatz, DUV, Wiesbaden 1997.
- H. Selinski, U.A. Sperling: Marketing instrument Messe, Bachem, Koeln 1995.
- Targi w systemie komunikacji marketingowej, mat. konferencji naukowej 27-28 maja 1996 r., MTP, Poznań 1996.
- H. Wojciechowski: Międzynarodowe rynki towarowe, PWE, Warszawa 1992.
- H. Wojciechowski: Targi i wystawy gospodarcze, PWN, Warszawa 1992.
- Wpływ targów na dochody gminy Kraków - próba szacunku, pr. zbiór., pod red. A. Szromnika, AE Kraków, Cracow Expo Center, Kraków 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108136