PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | nr 1 | 87--89
Tytuł artykułu

Niezadowoleni są najcenniejsi

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor dowodzi, iż bardzo dużo informacji o rynku mogą dostarczyć niezadowoleni klienci. Ważne jest aby sama procedura składania reklamacji nie była uciążliwa (najlepiej bezpłatna linia telefoniczna). Należy także zwrócić uwagę na zindywidualizowane podejście do niezadowolonego klienta. Całość artykułu jest dowodem tezy, że poprawnie obsłużony klient z reklamacją będzie wiernym firmie.
Rocznik
Numer
Strony
87--89
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000108264

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.